Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Szállítási információk

Szállítási információk

1.  Az Atlantic Higiénia webáruházban kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató a Vásárlónak küldött rendelési visszaigazolásban szereplő időpontban szállítja ki a Vásárló által a megrendelés során jelzett szállítási címre. Mivel a Szolgáltató kereskedelmi célú üzlethelyiséget, boltot nem üzemeltet, ezért a megrendelt áruk, termékek személyes átvételére telefonos egyeztetést követően a 1107 Budapest, Fogadó utca 3 szám alatti raktárunkban van lehetőség. A megrendelt termékeket – az ország egész területére – saját szállítóeszközzel vagy futárszolgálat segítségével juttatjuk el Vásárlónkhoz.

2.  A Szolgáltató az Atlantic Higiénia webáruházban kiválasztott és megrendelt termékeket – amennyiben valamennyi megrendelt termék, a kért mennyiségben raktáron van – a megrendelést követően 48-72 órán belül házhoz szállítja az alábbiak szerint:

Az adott napon 15 óráig beérkezett megrendeléseket egy munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, a következő napon az ország bármely pontján, a megrendelésben feltüntetett címen, munkaidőben megtörténik a kézbesítés.

Az adott napon 15 óra után beérkezett megrendeléseket két munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, a következő napon az ország bármely pontján, a megrendelésben feltüntetett címen, munkaidőben megtörténik a kézbesítés.

Amennyiben bármely megrendelt termék nincsen raktáron vagy a kért mennyiség nem áll rendelkezésre, erről a tényről a Szolgáltató telefonon, vagy e-mail-ben  tájékoztatja a Vásárlót. Ebben az esetben a Felek megállapodhatnak a megrendelés részletekben történő teljesítésében, illetve a megrendelt termékek közül utolsóként beérkezett termék beérkezését követő együttes kiszállításban. Ilyen esetben a szállítási határidő az utolsó termék beérkezési időpontjának függvénye. A hétvégén vagy ünnepnapokon érkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon számít beérkezettnek.

3.  A megrendelési adatlap Megjegyzés rovatában a Vásárló kéréseket fogalmazhat meg a megrendelés teljesítésével kapcsolatban, amelyeket a Szolgáltató igyekszik a lehető legnagyobb mértékben figyelembe venni. Meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást a Szolgáltatónak alapesetben nem áll módjában vállalni. A várható szállítási napon kérjük, tegye lehetővé a futárnak, hogy a megrendelt termékeket átadhassa. A kiszállítások munkanapokon 8-17 óra között történnek.

4. A Vásárló termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a szállító jelenlétében a csomagot tételesen ellenőrizni, és bármilyen probléma felmerülése esetén köteles a Szolgáltató ügyfélszolgálatát értesíteni. Az átvételt követően sérülésre, hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem kötelezett elfogadni. Egyedi vizsgálatra természetesen lehetőséget biztosít.

5.  A Szolgáltató a szerződésben vállalt határidőn belül történő teljesítésért mindent megtesz. Ha a szerződést ennek ellenére mégsem tudja teljesíteni, haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót, valamint a már megfizetett összeget visszatéríti. Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Szolgáltatót kártérítési kötelezettség nem terheli. A kiszállítás során keletkező károkért a kiszállítást végző futárszolgálat tartozik felelősséggel.

6.  A kiszállítás díjai országosan

A nettó 25 000 Ft (bruttó 31 750 Ft) feletti megrendelések kiszállítása Magyarország területén ingyenes.

A nettó 10 000 Ft – 25 000 Ft (bruttó 12 700 Ft - 31 750 Ft) közötti megrendelések kiszállítása vidéki szállítási cím esetében 1500 Ft + Áfa (bruttó 1905 Ft)

A nettó 25 000 Ft (bruttó 31 750 Ft) alatti megrendelések kiszállítása budapesti szállítási cím esetében 780 Ft + Áfa (bruttó 990 Ft)

A nettó 10 000 Ft (bruttó 12 700 Ft) alatti megrendelések kiszállítása 1800 Ft + Áfa (bruttó 2286 Ft)

A fenti díjak nem vonatkoznak a 30 kilogrammnál nehezebb, valamint a 2 méternél nagyobb termékek, termékcsoportok illetve a veszélyes (maró, korrozív jelzéssel ellátott) vegyi anyagok kiszállítására. Ezek szállítási díját a megrendelést követően a Szolgáltató egyezteti a Vásárlóval.

Az Atlantic Higiénia a Megrendelő igényeihez igazodó rugalmas szolgáltatást nyújt. Ha a szállítást időzíteni szeretné, csomagolhatatlan termékeket rakott a kosárba, vagy nem tudja mekkora annak súlya, nyugodtan rendelje meg. A megrendelés beérkezését követően az ügyfélszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a legkedvezőbb megoldásról, hogy az Önnek legkedvezőbb feltételek mellett kaphassa meg csomagját. A Megrendelő tudta nélkül plusz költséget nem számlázunk!

7. Ha egy Vásárlótól ugyanazon a napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre, és csak a nettó 25 ezer forintos értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Ennek gyakorlati oka van: egy-egy megrendelés beérkezése után a Szolgáltató becsomagolja a szállítmányt és újabb csomagot a futárszolgálat is külön szállítmányként kezeli és számlázza azt a Szolgáltató felé.

8.  A már leadott megrendelésekhez a Szolgáltatónak alapesetben nem áll módjában újabb tételeket hozzátenni illetve a különböző megrendelések összevonása alapesetben nem lehetséges. A Vásárló egyedi kérésére azonban a Szolgáltató ügyfélszolgálata megvizsgálja az adott megrendelés kiegészítésének valamint különböző megrendelések összevonásának lehetőségét.