A cookie-k elfogadásával hozzájárul releváns tartalmak megjelenítéséhez. Adatait harmadik fél részére semmilyen célból nem szolgáltatjuk ki!

Gyakori kérdések

Cégként tudok vásárolni?        

IGEN, adószám megadásával. Személyes átvételnél és kiszállítás kérésénél készpénzel tud fizetni, vagy előre utalási opció választásánál számla megküldése után a számlán megadott adatok alapján tud utalni. Többszöri vásárlás esetén - külön elbírálás alapján - van lehetőség halasztott utalási módot választani. Szerződött parnereink szállítólevéllel is kérhetik az áru kiszállítását és az általuk megadott címre való számla későbbi elküldését a leigazolt szállítólevéllel együtt. Ez több telephelyes, de egy központi irodával rendelkező cégek esetén működőképes eljárás cégünknél.

 

Vásárolhatnak-e magánszemélyek a webshopból? 

IGEN. A vásárlási minimum nettó 10 e Ft. Személyes átvétel esetén készpénzes, futárral történő szállítás választásakor pedig utánvétes fizetéssel tudnak rendelni. Mindkét esetben még az előre utalási fizetési mód ami opció számukra. Halasztott utalással csak szerződött partnereink vásárolhatnak.

 

Van lehetőség halasztott utalással fizetni?  

IGEN, de kizárólag rendszeresen vásárló és ezen igényét előzetesen jóváhagyott partnerünk kaphat halasztott átutalási lehetőséget.
 

Tudok-e árajánlatot kérni nagyobb mennyiség rendelése esetén?

IGEN. Tegyen kosárba mindent amire az árajánlatot szeretné kérni és a megjegyzés rovatba írja oda, hogy nem megrendelés, hanem árajánlatot szeretne kérni. Feldolgozás után, írásos formában megküldjük Önnek a kért árajánlatot. Majd elbírálás után az árajánlat sorszámára hivatkozva (akár e-mailen is) le tudja adni rendelését. Természetesen módosítani is lehet a tételeken, amiről vevői megrendelést veszünk fel és küldük ki Önnek visszaigazolásként, hogy mennyit fog fizetni végül a megrendelt termékekért.

 

Regisztráció nélkül lehet vásárolni? 

TERMÉSZETESEN, vásárlóink leadhatják rendelésüket regisztráció nélkül is.

 

Telefonon lehet rendelni?

IGEN. Az új adatkezelési előírásoknak megfelelően csak olyan potenciális vásárlók adatait rögzíthetjük akik előzetesen már hozzájárultak ehhez és elfogadják az Adatkezelési tájékoztatónkat. pl. már vásároltak webáruházunkból. Ez a vásárlóink érdeke, hogy később, esetleges probléma felmerülése esetén tudják érvényesíteni jogaikat.

Természetesen vevőszolgálatunk készségesen áll a rendelkezésére azon új vásárlóinak is akik valamilyen technikai segítséget szeretnének kapni a rendelés leadásában.

 

Meg lehet-e személyesen nézni a kínálatot?

TERMÉSZETESEN. A webáruházunkból kiválasztott termék/ek kérésre megtekinthetőek raktárunkban. A legtöbb tisztítószer, papíráru raktáron van így meg tudja nézni őket a könnyebb választás érdekében. Kérjük, hogy minden esetben telefonáljon időpont egyeztetés céljából, mert nem üzlet vagyunk, így nincs nyitvatartási időnk!

Tel.: +36 209 477 954

Cím: 1107 Budapest, Fogadó utca 3.

 

Miért nem tudom leadni a rendelésem?

Nettó 10 e Ft a minimum vásárlási érték a webshopban. 

 

Vikan termék rendelésénél mi az eljárás menete?

A Vikan termékeket egyedileg rendeljük minden vevőnk számára, így csak előre utalásra tudja megvásárolni őket és nem tud elállni a vásárlási szándéktól. A szállítási határidőt pedig minimum 3 hétre vállaljuk. Természetesen ennél van, hogy kevesebb időt vesz igénybe a behozatala, de folyamatosan tájékoztatást küldünk a rendelés állapotának változásáról!