Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban mint ÁSZF) az Atlantic Higiénia Kft. (2217 Gomba Bercsényi utca 2. a továbbiakban mint Szolgáltató), és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő ügyfél (a továbbiakban mint Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (a továbbiakban együttesen mint Felek).

1. Általános tudnivalók

1.1 A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a http://atlantichigienia.hu/ weboldalon (a továbbiakban: weboldal) található webáruházon (a továbbiakban: webáruház) keresztül történik; kiterjed továbbá minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Ektv) szabályozza.

1.2 A webáruházban felkínált valamennyi áru vásárlója lehet bármely, a szolgáltatást igénybe vevő jogi személy és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, amennyiben sikeresen és érvényesen regisztrálta magát, valamint magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.3 A webáruház oldalainak böngészése szabadon és korlátlanul lehetséges, a vásárlás regisztrációhoz nem kötött, de ajánlot. Regisztrált vásárlóként gyorsabban tud vásárolni, naprakész lehet a rendelései állapotát illetően, és figyelemmel kísérheti korábbi rendeléseit. Regisztrálni a főoldalon, a Regisztráció menüpont alatt található adatlap kitöltésével lehet. Amennyiben a Vásárló elfelejti jelszavát, számára lehetőséget biztosítunk annak megváltoztatására, a Belépés menüpont alatt található Elfelejtett jelszó oldalon. A jelszó átadásából, illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért a Vásárlót terheli mindennemű felelősség. A Vásárló által hibásan kitöltött illetve pontatlanul megadott regisztrációs adatok elküldéséből keletkező károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

2. Vásárlás és megrendelés

2.1 A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a „tovább” gomb megnyomásával jön létre. A Felek között ily módon, magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A Vásárló a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Szolgáltató a szerződést iktatja és annak létrejöttét követő három hónapig őrzi.

2.2 Megrendelést a Szolgáltató nem csak regisztrált Vásárlótól fogad el, de feltétel, hogy a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.3 Szolgáltató a Vásárló megrendelésének megérkezését követően a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolja a Vásárló részére. Amennyiben az a visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Vásárló részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve a Vásárló vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

2.4 A megrendelni kívánt termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a konkrét árucikk információs oldaláról, adatlapjáról illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha valamilyen okból nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt – még a használatba vétel előtt – jelezze a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségeink valamelyikén.

2.5 A megrendelés menete

A webáruházban a Vásárló a termékek melletti „kosárba” gombbal tudja a termékeket a kosarába helyezni. A gombra kattintással a kiválasztott termékből egy darab kerül a kosárba. A kosárban levő termékek mennyiségének módosítására a Vásárlónak a kosárban, illetve a megrendelés előtti áttekintő űrlapon van lehetősége. Újabb termékek keresésére A vásárlás folytatása gombra kattintás után van lehetőség. A folyamat korlátlanul ismételhető. A kosár tartalma természetesen módosítható. Amikor a Vásárló végzett a termékek összegyűjtésével, a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával eljut a megrendelési oldalra, ahol – többek között – adatai megadására lesz szükség. a rendelés megtörténik.

A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel a Vásárlónak. A folyamatot a Vásárló a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően a Vásárlónak lehetősége van az általa bevitt adatokat ellenőrizni és az esetleges adatbeviteli hibákat javítani. A Vásárló által elküldött megrendelés szerződéskötésre irányuló jognyilatkozatnak minősül. Az e-szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolása a Vásárlóhoz megérkezik.

2.6 Árajánlat kérése

Amennyiben Ön nagyobb, például raklapos mennyiséget rakott a kosárba, lehetősége van árajánlat kérésére az „Ajánlat kérése a kosárra” gombra kattintással. Ez esetben nem számít megrendelésnek, a Vevőnek fizetési, a Szolgáltatónak szállítási kötelezettsége a nem keletkezik.

 

3. Árak

3.1 Az Atlantic Higiénia webáruházban minden termék esetében a vételárat Áfa nélkül (nettó ár) tüntetjük fel. A megrendelés feladásakor a kosár tartalma menüpontban egyaránt feltüntetjük a kosár nettó összértékét, valamint a fizetendő – Áfa–val növelt – összeget is. A feltüntetett árak minden esetben magyar forintban értendők és alapesetben nem tartalmazzák a termék kiszállításának költségeit. (A kiszállítás részletes feltételeiről jelen ÁSZF 6. pontja rendelkezik.) Az akciós árak mindig a készlet erejéig, illetve az akció időtartamáig érvényesek.

3.2 Az Atlantic Higiénia webáruházban található termékek, árucikkek árváltoztatásának jogával a Szolgáltató szabadon élhet. A módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba és a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül az Atlantic Higiénia webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 Ft-os vagy 1 Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Ebben az esetben a Szolgáltató felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

4. Fizetési feltételek

4.1 Új Vásárlók esetében a Szolgáltató kezdetben a szállítással egyidejű készpénzes fizetést alkalmaz, továbbá lehet utánvét illetve előre utalás. Későbbiekben az üzleti kapcsolat elmélyülésével a Vásárló kérésére lehetőség van normál halasztott átutalásra a külön szerződésben megállapított határidővel és hitelkeret összegéig. Amennyiben egy Vásárlónak lejárt, kifizetetlen számlája van, annak kiegyenlítéséig csak készpénzes fizetésre szolgálja ki a Szolgáltató. A fizetés napjának az a nap tekintendő, amelyen a vételár a Szolgáltató folyószámláján megjelenik. Késedelmes fizetés esetén Vásárló jelen szerződés alapján elfogadja és vásárlásaival elismeri, hogy Szolgáltató késedelmi kamatot számol fel. A késedelmi kamat mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese.

4.2 Utánvét: kiszállításkor a futárnak készpénzben, vagy bankkártyával fizetendő az áru ellenértéke. A készpénzfizetési számlát a csomag tartalmazza.

4.3 Előre utalás: a megrendelést követően a Szolgáltató átutalásos számlát állít ki, majd ennek másolatát elektronikus úton (e-mailben) eljuttatja a Vásárlónak. Amikor a fizetendő összeg megérkezik a szolgáltató bankszámlájára, a Szolgáltató intézkedik a megrendelt termékek kiszállításáról. A számla eredeti példányát a csomag fogja tartalmazni.

4.4 Átutalás: A megrendelést követően a Szolgáltató intézkedik a megrendelt termékek kiszállításáról. A számla eredeti példányát vagy a csomag fogja tartalmazni, vagy pedig postai úton jut el a Vásárlóhoz.

5. Szállítási feltételek

5.1 Az Atlantic Higiénia webáruházban kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató a Vásárlónak küldött rendelési visszaigazolásban szereplő időpontban szállítja ki a Vásárló által a megrendelés során jelzett szállítási címre. Mivel a Szolgáltató kereskedelmi célú üzlethelyiséget, boltot nem üzemeltet, ezért a megrendelt áruk, termékek személyes átvételére telefonos egyeztetést követően a 1107 Budapest, Fogadó utca 3 szám alatti raktárunkban van lehetőség. A megrendelt termékeket – az ország egész területére – saját szállítóeszközzel vagy futárszolgálat segítségével juttatjuk el Vásárlónkhoz.

5.2 A Szolgáltató az Atlantic Higiénia webáruházban kiválasztott és megrendelt termékeket – amennyiben valamennyi megrendelt termék, a kért mennyiségben raktáron van – a megrendelést követően 48-72 órán belül házhoz szállítja az alábbiak szerint:

Az adott napon 15 óráig beérkezett megrendeléseket egy munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, a következő napon az ország bármely pontján, a megrendelésben feltüntetett címen, munkaidőben megtörténik a kézbesítés.

Az adott napon 15 óra után beérkezett megrendeléseket két munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, a következő napon az ország bármely pontján, a megrendelésben feltüntetett címen, munkaidőben megtörténik a kézbesítés.

Amennyiben bármely megrendelt termék nincsen raktáron vagy a kért mennyiség nem áll rendelkezésre, erről a tényről a Szolgáltató telefonon, vagy e-mail-ben  tájékoztatja a Vásárlót. Ebben az esetben a Felek megállapodhatnak a megrendelés részletekben történő teljesítésében, illetve a megrendelt termékek közül utolsóként beérkezett termék beérkezését követő együttes kiszállításban. Ilyen esetben a szállítási határidő az utolsó termék beérkezési időpontjának függvénye. A hétvégén vagy ünnepnapokon érkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon számít beérkezettnek.

5.3 A megrendelési adatlap Megjegyzés rovatában a Vásárló kéréseket fogalmazhat meg a megrendelés teljesítésével kapcsolatban, amelyeket a Szolgáltató igyekszik a lehető legnagyobb mértékben figyelembe venni. Meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást a Szolgáltatónak alapesetben nem áll módjában vállalni. A várható szállítási napon kérjük, tegye lehetővé a futárnak, hogy a megrendelt termékeket átadhassa. A kiszállítások munkanapokon 8-17 óra között történnek.

5.4 A Vásárló termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a szállító jelenlétében a csomagot tételesen ellenőrizni, és bármilyen probléma felmerülése esetén köteles a Szolgáltató ügyfélszolgálatát értesíteni. Az átvételt követően sérülésre, hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem kötelezett elfogadni. Egyedi vizsgálatra természetesen lehetőséget biztosít.

5.5 A Szolgáltató a szerződésben vállalt határidőn belül történő teljesítésért mindent megtesz. Ha a szerződést ennek ellenére mégsem tudja teljesíteni, haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót, valamint a már megfizetett összeget visszatéríti. Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Szolgáltatót kártérítési kötelezettség nem terheli. A kiszállítás során keletkező károkért a kiszállítást végző futárszolgálat tartozik felelősséggel.

5.6 A kiszállítás díjai országosan

A nettó 25 000 Ft (bruttó 31 750 Ft) feletti megrendelések kiszállítása Magyarország területén ingyenes.

A nettó 10 000 Ft – 25 000 Ft (bruttó 12 700 Ft - 31 750 Ft) közötti megrendelések kiszállítása vidéki szállítási cím esetében 1500 Ft + Áfa (bruttó 1905 Ft)

A nettó 25 000 Ft (bruttó 31 750 Ft) alatti megrendelések kiszállítása budapesti szállítási cím esetében 780 Ft + Áfa (bruttó 990 Ft)

A nettó 10 000 Ft (bruttó 12 700 Ft) alatti megrendelések kiszállítása 1800 Ft + Áfa (bruttó 2286 Ft)

A fenti díjak nem vonatkoznak a 30 kilogrammnál nehezebb, valamint a 2 méternél nagyobb termékek, termékcsoportok illetve a veszélyes (maró, korrozív jelzéssel ellátott) vegyi anyagok kiszállítására. Ezek szállítási díját a megrendelést követően a Szolgáltató egyezteti a Vásárlóval.

5.7 Ha egy Vásárlótól ugyanazon a napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre, és csak a nettó 25 ezer forintos értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Ennek gyakorlati oka van: egy-egy megrendelés beérkezése után a Szolgáltató becsomagolja a szállítmányt és újabb csomagot a futárszolgálat is külön szállítmányként kezeli és számlázza azt a Szolgáltató felé.

5.8 A már leadott megrendelésekhez a Szolgáltatónak alapesetben nem áll módjában újabb tételeket hozzátenni illetve a különböző megrendelések összevonása alapesetben nem lehetséges. A Vásárló egyedi kérésére azonban a Szolgáltató ügyfélszolgálata megvizsgálja az adott megrendelés kiegészítésének valamint különböző megrendelések összevonásának lehetőségét.

6. Szavatosság és jótállás

6.1 Az Atlantic Higiénia webáruházban található árucikkeket, termékeket minden esetben az érvényes szabványoknak, valamint a hazai forgalmazási előírásoknak megfelelő minőségben szállítjuk. Terméktájékoztatóink, a termékleírások csupán általános útmutatásokat tartalmaznak. A Szolgáltató forgalmazott termékekre a Polgári törvénykönyv szavatossági valamint a 151/2003.(IX. 22.) kormányrendelet jótállási szabályai, ezen túlmenően pedig a gyártók által vállalt jótállási feltételek vonatkoznak.

6.2 A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot meghibásodás akadályozza. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.

6.3 A garanciális igényt az ügyfélszolgálatnál a kézhezvételtől számított 72 órán belül kell bejelenteni.

7. Vásárló elállási joga

7.1 Amennyiben a Vásárló természetes személyként regisztrált/vásárolt, a szerződéstől 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállás joga csak az eredeti, bontatlan csomagolású termékek esetében érvényesíthető. Az elállás joga attól a naptól kezdődően gyakorolható, amikor a Vásárló az árut átvette. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek a Vásárlót terhelik. Utánvéttel vagy portósan feladott bármilyen küldeményt, csomagot a Szolgáltató nem fogad el. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli, a Szolgáltató azonban követelheti a visszaküldött termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Szolgáltató az áru ellenértékét legkésőbb az elállást követő 30 (harminc) napon belül téríti vissza.

7.2 A Vásárló nem gyakorolhatja az elállás jogát olyan áru értékesítése esetén:

- amely a vásárló személyéhez kötött,

- amelyet a vásárló kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

7.3 Az elállási jog gyakorlása során a megrendelő jóhiszeműen köteles eljárni, az elállási jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni, ezen jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez a megrendelő részéről (Polgári törvénykönyv).

8. Egyéb rendelkezések

8.1 A Vásárló bármely termék, árucikk megrendelésével magára nézve kötelezőnek fogadja el az Atlantic Higiénia Kft., mint Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit és a benne foglaltakat.

8.2 Az Atlantic Higiénia webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, valamint telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A weboldalon való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

8.3 A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely az Atlantic Higiénia webáruházra való csatlakozás miatt következett be. A Vásárlót terheli a számítógépe illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

8.4 A Szolgáltató a Vásárlók által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató a Vásárlók adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató a Vásárlók adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

8.5 Az Atlantic Higiénia webáruházban található összes adat, információ, valamint a weboldal design-ja, felépítése a weboldalon található formában szerzői jogi védelem alatt áll. Ezen elemek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása szerzői jogi és egyéb jogszabályokba ütközhet. A weboldalon található anyagokat a jogtulajdonos hozzájárulása nélkül senki nem jogosult módosítani, újra előállítani, nyilvánosan közzétenni, előadni, illetve egyéb módon kereskedelmi célból felhasználni.

8.6 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

8.7 Amennyiben az ÁSZF valamely pontja érvénytelennek minősülne, az nem teszi érvénytelenné annak többi pontját.

8.8 A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, szerződő Felek értékhatártól függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

8.9 A Szolgáltató áru tulajdonjog-fenntartással él mindaddig, amíg a Vásárló a Szolgáltatótól vagy a Szolgáltató megbízottjától (pl.: futárszolgálattól) átvett termék vagy termékek Szolgáltató számláján szereplő végösszegét teljes mértékben megfizeti. Vásárló tudomásul veszi, hogy Szolgáltató számláinak lejárati határidejét követő időpontban a Szolgáltatónak jogában áll egyoldalú bejelentéssel visszáru igényét bejelenteni a Vásárló részére az általa leszállított és saját tulajdonát képező termékekre vonatkozóan. Vásárló köteles a Szolgáltató jóváíró számlája ellenében, annak átvételével azonos időben kiadni a jóváíró számlán szereplő tételeket Szolgáltató részére. Vásárló kijelenti, hogy Szolgáltató tulajdonjog igényét nem vitatja és fentiek elmulasztása esetén büntetőjogi felelősséggel tartozik.

8.10 Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Magyar Köztársaság vonatkozó hatályos jogszabályai tekintendők irányadónak.

Budapest, 2017. március